
La veritat és que la primera impressió de les cues va ser tal com m'esperava pel que havia llegit al Twitter. De tota manera, com que ho esperava, no em va molestar tant.
Per què no hi havia 1 cua pels que anavem amb entrada prèvia i els que l'havien de comprar?
En general la impressió va ser molt millor del que m'esperava.
Certament, només cal 1 comentari negatiu online per crear un mal regust de boca.
Tot i això, constatar que:
- Potser no cal que sigui gratis. Ho sento, però si es vol que sigui professional, qui no pugui pagar uns 10€ potser no hi ha d'anar. Els expositors podrien tenir unes invitacions i la restat, tothom a pagar. Massa estudiant voltant hi donava un caire de poca volada.
- Alguns dels que presenten, realment, han de millorar les habilitats de comunicació. Tot i ser hora de dinar, no es pot matar d'avorriment l'auditori amb presentacions faltes de dinàmica i to de veu somnolent.
- Segueixo pensant que el community manager de l'event no va estar a l'alçada de les circumstàncies. Es va deixar que es creés un compte no-oficial ( que era qui anunciava lloc i hora de cada esdeveniment al llarg del dia ) i es van colar molts twits de caire eròtic ( hi havia un altre #eshow al món ?). Anticipadament cal promoure un tag per dinamitzar i mobilitzar opinions.
- Una llàstima el recinte firal amb els seus coneguts problemes de connectivitat.
Resum del que s'exposa : " aquesta temporada es porten online-shops do-it-yourself amb dues o tres tarifes que...." veurem com respon el públic.
Molt bon regust final aquest matí quan he obert el twitter i he llegit:
eWorld: eShow & eMag @the_eWorld A todos los asistentes, expositores, ponentes, profesores... de#eshow MIL GRACIAS! El éxito es de todos!!! : ) Plz RT
Doncs, fins l'any que ve.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.